bullet Forside
bullet Links
bullet Forum
bullet Software
bullet Scanner FAQ
bullet Lovgivning
bullet Tips, tricks, mods mv.
bullet Forudsigelse af radioforhold
bullet Seneste opdateringer
bullet Arkiv over gamle nyheder
bullet DSI Classic
 
Forums
Dansk Scanner Information :: Forums :: Scannere og radiokommunikation :: SINE / TETRA
 
<< Forrige emne | Næste emne >>
Politiet: Nu kan vi nå at underrette de pårørende til en dræbt, før det kommer i nyhederne
Bestyrer: Per H. Nielsen, Alex Tiedemann, dkscan_test, admin
Ophavsmand Indlæg
Per H. Nielsen
tor 07. apr 2011, 13:36

Registeret medlem #1
Oprettet: ons 11. jan 2006, 15:35
Sted: Bagsværd
Indlæg: 2933
Politikreds efter politikreds har de seneste måneder skiftet det gamle Thor-radiosystem ud med beredskabets nye og fælles radiosystem, SINE, og til sommer vil alle landets politikredse været gået over til det aflytningssikre SINE. Og det er en stor fordel for politiets arbejde, mener vagtchef Lars Christian Thede fra Fyns Politi: ?Vi kan mærke, at pressen ikke længere kender til en sag samtidig med os. Tidligere mødte vi ofte journalister på et gerningssted, når vi ankom. I dag er vi alene. Naturligvis skal pressen og offentligheden orienteres, men nu kan vi nå at underrette pårørende til en dræbt, før det kommer i nyhederne?, siger han.

Læs artiklen på Beredskabsinfo: link
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Max.
tor 07. apr 2011, 13:40
Registeret medlem #2000
Oprettet: tor 26. jul 2007, 20:14
Sted: JO45WU
Indlæg: 480
For de pårørende må det være rart at der kommer en politimand og fortæller tingene før de læser om det i nyhederne.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bølle_3250
søn 24. jul 2011, 13:27
Registeret medlem #4371
Oprettet: tor 25. nov 2010, 17:04
Sted: Nordsjælland
Indlæg: 73
Det er det værste pladder nogensinde.

Der er altid en fast regel for journalister, man skriver aldrig om dræbte uden at politiet har sagt "Vi har netop underrettet de pårørende", indtil da hedder det altid hårdt kvæstet, ukendt tilstand eller noget andet - selvom pressen ved at der er en død.

Så, det pis der er rent JUHUU for SINE og uden hold i virkeligheden.
Tilbage til toppen
Poul - oz4sri
søn 24. jul 2011, 15:26
Registeret medlem #3639
Oprettet: tir 10. mar 2009, 22:01
Sted: Vejle
Indlæg: 2
Meget muligt, men det er ikke altid blevet overholdt.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Mr.Nobody
tor 28. jul 2011, 16:13
Registeret medlem #3428
Oprettet: fre 05. dec 2008, 11:23
Sted: Skagen
Indlæg: 1
Ja selv om jeg er lidt ked af at vi ikke kan lytte med på politiet mere,mener jeg dog at det er bedst at de kan arbejde i fred og ro i den verden vi lever i.
Tilbage til toppen
Fohlmann
fre 29. jul 2011, 12:14
Registeret medlem #311
Oprettet: lør 11. mar 2006, 00:40
Sted: Slagelse
Indlæg: 420
Efter mange måneder uden politi og andet af den slags må jeg til min store forbavselse konstatere: JEG OVERLEVER! Og ja, når nu skidtet skal være sådan, så lad dem få arbejdsro, især for de der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt!
Tilbage til toppen
kaffeknud
lør 30. jul 2011, 12:00
Registeret medlem #3487
Oprettet: man 29. dec 2008, 16:42
Sted: Horsens
Indlæg: 1
Ja lad dem få fred, men jeg mener at døgnrapporten bør være offenlig ( se tråd med hemmelig politi)
Tilbage til toppen
 

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker dette emne: rss 0.92 Syndiker dette emne: rss 2.0 Syndiker dette emne: RDF
Powered by e107 Forum System

RSS Feeds
Vore forum poster kan syndikeres med rss feeds.
rss1.0
rss2.0
rdf