../../../../e107_plugins/wrap/wrap.php?36



Søgning
 

powered by FreeFind

Søgning i forum sker bedst fra søgeboksen nederst på forum hovedsiden

Kontaktinformation
Kommentarer, rettelser, opdateringer m.v. til siderne er meget velkomne. Send e-mail til:
 
Adressen er vist som et GIF-billede for at undgå spam. I tekst lyder den: dkscan2 snabela dkscan punktum dk.

Siderne vedligeholdes af Per H. Nielsen
Facebook: http://www.facebook.dk/dkscan

Online
Gæster: 23, Medlemmer: 0 ...

flest nogensinde online: 1813
(Medlemmer: 0, Gæster: 1813) den 05 okt : 11:55

Medlemmer: 2609
Nyeste medlem: OZ1LQO

Søg Dansk Scanner Information
Søg efter   Advanceret Formular
Søg i:
 
Søge type: Basis  Advanceret

Resultater 11 - 20 af 395 i Forum
bullet Som del af en emne: POCSAG-Pager
Hej jeg er ved at kigge på en POCSAG-Pager inde på Alphapoc hjemmesiden man jeg ved ikke rigtig hvad for en det skal være og så ville jeg lige h...
skrevet afBrian Sørensen. søndag 30. oktober 2011 - 15:34:00

bullet Som del af en emne: PDW - Kun Pocsag-4
Hej Er der nogle der kan fortælle om PDW kun kan dekode tekst i pocsag-4 og ikke i pocsag-1-2-3, min dekoder fint i pocsag-4 både i 1200 og 2400 bi...
skrevet afEdSoft. tirsdag 17. januar 2012 - 05:51:54

bullet Som del af en emne: pocsag
Hej Jeg har sat og rodede med min scanner idag og så stoppede den på 466,0750 Mhz og jeg synes det lyder som pocsag men jeg er ikke helt sikker ...
skrevet afBrian Sørensen. torsdag 19. januar 2012 - 21:39:54

bullet Som del af en emne: pocsag frekvenser
Hej er det nogen af jer der kender Pocsag frekvenser her i Sønderjylland?? Hilsen Brian
skrevet afBrian Sørensen. fredag 30. marts 2012 - 11:59:23

bullet Som del af en emne: pocsag
Hej køre Ambulancer og akutbiler ikke på pocsag også?? MvH Brian
skrevet afBrian Sørensen. onsdag 13. juni 2012 - 13:04:36

bullet Som del af en emne: POCSAG
Hejsa, Jeg er helt ny på POCSAG området og sgr. derfor nogen der ved lidt mere. Har søgt lidt men det jeg finder er kore svar og (kig i indlæg ) osv. ...
skrevet afDD. tirsdag 03. juli 2012 - 01:09:45

bullet Som del af en emne: sende pocsag meddelelser
Hej jeg leder efter en program hvor jeg kan sende pocsag meddelelser er det nogen af jer der ved hvor man kan finde sådan en program henne?? ...
skrevet afBrian Sørensen. tirsdag 31. juli 2012 - 21:24:29

bullet Som del af en emne: Pocsag og Linux
Hej alle sammen Er der nogen der kan anbefale et godt program til dekoding af Pocsag. Styresystemet er LINUX. Der bruges discriminatorudtag og l...
skrevet afnybo. tirsdag 11. december 2012 - 17:32:54

bullet Som del af en emne: Hvilken scanner er bedst til at modtage POCSAG
Hejsa. Her i lang tid modtaget POCSAG med en UBC 780 XLT men er kommet til at tænke på om der evt. er en scanner der er bedre til formålet, f.eks...
skrevet afMorten Larsen. onsdag 01. januar 2014 - 16:04:43

bullet Som del af en emne: Pocsag/brandudkald ændring i Haderslev?
...alck, Kolding der "bipper" brandfolkene og ISL på pocsag. Udkaldene kommer nu uden skadeangivelse/adresse og gps. F.eks. blev en dødsbrand her til m...
skrevet afdragen. søndag 26. januar 2014 - 11:40:59

Gå til side   <<        >>  

Velkommen
Brugernavn:

Kodeord:


Husk mig

[ ]
[ ]
[ ]

Chatboks
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar på dette site – vær venlig at logge ind, hvis du ikke er medlem, da klik her for medlemskab


Trådløs 04 jun : 11:07
US C-130 flyene er omtalt her:
link
oziecool 03 jun : 21:59
jo jo har da DERBY på radioen
JH 03 jun : 10:48
Er der nogen der har hørt noget til de 3 C-130J fra USAF med Kaldesignalerne DERBY81-83 som flyver ud fra Karup AB iøjeblikket ? link
OZ5JKM 31 maj : 18:25
Hvad med AM-FM ?
Al flyvning 108-138 det er AM ?
Kan man sige noget generelt om andet ?
Morten Larsen 24 maj : 12:35
Nogen som ved om VSBV er begyndt at krypterer?
JH 04 maj : 21:14
275.050 PATROL 22 <-> FOXEYE 67 - A/A over KBH
JH 04 maj : 20:21
354.975 BABY BLUE 21
T-17 Display - Syd for Næstved ved Svineø
Kimxp 27 apr : 10:10
GAF177 flyver op over Jylland nu
Kimxp 27 apr : 09:49
HOTRD14 og AMBSH11 er i luften nu
Johntk56 22 apr : 09:12
Så kommer Magic51 op over jylland
Janus 09 apr : 04:12
SWL:

link
oziecool 24 mar : 19:58
Lion 991 F16 142.650 der køre drone intercept på Gniben skyde terræn 246.150
Mon ikke det er Belgiske, der meget Fransk accent.
De operere fra skrydstrup
Har set dem ??
JH 22 mar : 18:26
kl. 18:00-18.20 - Radio checks mellem EBBZ og EBDB på følgende 3 freq:
232.725 - 328.575 -373.900
EBBD Almirante Juan de Borbón (F-102)
EBBZ Patiño (A14)
Johntk56 06 mar : 09:48
Magic56 over Jylland
- comms på 363.600 Mhz
Johntk56 04 mar : 10:54
MMF28 - Airbus A330 243MRTT
- laver cirkler over Nordsøen
Zyn1zk 23 feb : 20:35
Nogle der ved om man kan lytte med på JRCC når de holder øvelser osv?
Mikkel Larsen 03 feb : 18:33
det ser ud til at MJBR også røg nu.
Mikkel Larsen 01 feb : 13:32
Ja. Sydøstjyllands brandvæsen er krypteret.
mkjs 31 jan : 08:02
Hej i Gruppen er Sydøstjylands Brændvæsen blevet krypteret nogen der ved noget
mkjs 31 jan : 07:58
hej er sydøstjylands brandvæsen blevet krypteret nogen der ved noget

RSS Feeds
Vore nyheder kan syndikeres med rss feeds.
rss1.0
rss2.0
rdf