bullet Forside
bullet Links
bullet Forum
bullet Software
bullet Scanner FAQ
bullet Lovgivning
bullet Tips, tricks, mods mv.
bullet Forudsigelse af radioforhold
bullet Seneste opdateringer
bullet Arkiv over gamle nyheder
bullet DSI Classic
 
Forums
Dansk Scanner Information :: Forums :: Scannere og radiokommunikation :: Frekvenser
 
<< Forrige emne | Næste emne >>
Frekvenssøgning?
Bestyrer: Per H. Nielsen, Alex Tiedemann, dkscan_test, admin
Ophavsmand Indlæg
Lund
ons 01. mar 2023, 19:00
Registeret medlem #3524
Oprettet: tor 08. jan 2009, 12:09
Sted: Lemvig
Indlæg: 22
Hej, efter små 15 års pause, dukkede min scanner op i en kasse som jeg havde glemt alt om. Jeg har sat den op igen med en hjemmelavet antenne men der er mange frekvenser på den som jeg ved ikke benyttes mere, bla taxi, vognmænd mm. og dem ville jeg gerne have fjernet.
Frekvenserne kan jeg se på scanneren men når jeg prøver at slå den op på link får jeg blot denne besked: Dine søgekriterier gav ikke noget resultat, prøv evt. at kontrollere stavemåden eller benyt hjælp. Hvad pokker gør jeg galt siden jeg ikke kan få info om frekvensen, jeg taster frekvensen ind under "Sendefrekvens" på siden og trykker søg. pft.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
JEL
søn 05. mar 2023, 17:24
Registeret medlem #4511
Oprettet: fre 01. apr 2011, 09:27
Sted: Danmark
Indlæg: 177
Det virker fint her.

Prøv at taste hele tal ind (Uden komma eller punktum)

Jeg prøvede selv lige at taste 90 ind i både FRA og TIL feltet (I sendefrekvens) og fik en lang liste i det pop-up vindue der åbner når man trykker SØG
Tilbage til toppen
Lund
søn 05. mar 2023, 19:11
Registeret medlem #3524
Oprettet: tor 08. jan 2009, 12:09
Sted: Lemvig
Indlæg: 22
Hej, det var fordi jeg havde brugt punktum i stedet for komma som er det eneste siden kan hitte ud af :)
Tilbage til toppen
Hjemmeside
 

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker dette emne: rss 0.92 Syndiker dette emne: rss 2.0 Syndiker dette emne: RDF
Powered by e107 Forum System

RSS Feeds
Vore forum poster kan syndikeres med rss feeds.
rss1.0
rss2.0
rdf