Oprettet: fre 10. mar 2006, 19:53 Sted: Ry Indlæg: 258
Hej jeg ved ikke om det er varmen som er steget mig til hovedet men har sidder og kikket på diverse sider med omhandlende pocsag men kan ikke rigtig finde svar på mine spørgsmål.
1) hvad er det filteret helt nøjagtig gør når man har indtastet foreks et brandvæsen ?
2) hvorfor får man ikke beskeder fra filter ned i nederste skærm på programmet ?
3) den tekst man skriver i Tekst og label skulle den ikke komme frem når der kommer en alarm (se vedhæftede billede)
Hej jeg ved ikke om det er varmen som er steget mig til hovedet men har sidder og kikket på diverse sider med omhandlende pocsag men kan ikke rigtig finde svar på mine spørgsmål.
1) hvad er det filteret helt nøjagtig gør når man har indtastet foreks et brandvæsen ?
2) hvorfor får man ikke beskeder fra filter ned i nederste skærm på programmet ?
3) den tekst man skriver i Tekst og label skulle den ikke komme frem når der kommer en alarm (se vedhæftede billede)
(1. Filteret gør, at du kan filtere i de forskellige ord der enten fremkommer med alarmen, f.eks; FUH, Brand osv., og hvis et af de ord fremkommer når der kommer alarm, sendes en email, hvis alt er sat korrekt op. Det kan enten gøres via Pocsag, Tekst, Reject osv.
(2. Muligvis fordi dit PDW er sat forkert op, når du sætter flueben i Monitor, og dit ord FUH, Brand osv kommer i en alarm, flyttes en kopi af alarmen ned i Monitor.
(3. Jo, hvis alt er sat korrekt op, ordet er stavet korrekt.
Oprettet: fre 10. mar 2006, 19:53 Sted: Ry Indlæg: 258
unomobil skrev ...
jeg satser på at have en løsning til sms inden for kort tid, det vil dog kun være en nød løsning. og når det sker skal jeg nok fortælle dig hvordan du kan få beskederne inden for en gennemsnitlig tid som for mig er 2.5 sekunder fra udkaldet sendes ud fra masterne og til jeg har dem på min mobil.
jamen er de tså en du vil dele med vi andre ? he he
Er der nogen her der ved hvorfor jeg kun modtager diverse koder og IKKE tekst med f.eks. brand, adresse, køretøjer der afsendes osv? Koderne er jo intet værd hvis meddelelsen ikke modtages. Jeg bruger PDW v/ 2.60
Oprettet: fre 20. feb 2009, 00:28 Sted: Nordjylland Indlæg: 6
Snuseren skrev ...
Karsten S skrev ...
hvad er det for nogle koder du modtager ?
18:02:46 04-07-10 NUMERIC 524--22U66 1721019
18:02:46 04-07-10 NUMERIC 48*U1 1185245
Vis du går ind i Filters og vælger PDW Filter Options og så får fuebenet væk ved "Show Tone Only messages" og "Show Numeric messages" så er du overe det med alt det ubruglige / "mulige Fejl" data der kommer. Har ihværtfald ikke fådet brugbar information ud af det.